Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 26

Discussie: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Eva (uitstekend)

Actieve recensies
    7

Thumbs up Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Eva (uitstekend)

Zaterdagmiddag, prachtig weer. Ik was in de buurt en wilde een afspraak maken met een favouriete dame voor 's avonds. Zag ik daar Eva: prachtig mooi meisje gehuld in een soort van net-body-jurkje, affijn: sexy. Niet geplanned, daarom extra leuk. Ik heb mij een (te kort!) half uurtje met Eva kado gedaan. Wat een heerlijk lichaam heeft deze blanke, blonde en (belangrijk leuke meid. Ondanks de korte tijd die we hadden ben ik meer dan 1 keer klaar gekomen: maar Eva maakt je dat gemakkelijk! Ik kan iedereen Eva bijzonder aanbevelen; ze is volgens mij nog leuker dan ik in zo'n korte tijd mocht ontdekken. (Grammaticaal klopt dit niet helemaal, geloof ik: maar heren: you get my drift..!) Heelijk, heerlijk, heerlijk....
    The Pianoman

Actieve recensies
    6

Standaard Nieuwe recensie

Het is al oktober en dit was dit jaar mijn eerste bezoek aan een betaald meisje. Ja, ik weet het. Relatie. Is dat duidelijk genoeg. Het bloed kruipt regelmatig waar we het allemaal graag willen en dus voldeed ik maar weer eens aan mijn eigen wens het weer eens te doen met een jong en slank meisje. Op de advertorial van mijn destijds favoriete club iontdekte ik een heel lekker nieuw meisje, Kristina. Even bellen. Kristina is er helaas niet, maar de Eva die ik aan de lijn krijg klinkt niet alleen heel vriendleijk, ze weet me ook over te halen toch te komen. Eindelijk zie ik een aantal vrouwen in het echt die ik alleen nog van de site kende. Eva blijkt inderdaad een schatje. Heerlijk slank en strak lichaam, lieve ogen, echt zo'n oer-Hollands 'buurmeisje'. Ik vrees alleen dat de meeste buurmeisjes niet zo bedreven zijn in sex als deze Eva. Ze weet me snel op te winden, ik ben alleen wel wat gespannen en zo geil dat ik veel sneller dan ik wilde al klaar kom. Dat ligt niet in de laatste plaats aan het genot dat Eva me schenkt. Grote kans dat ik haar vaker ga nemen, maar die Kristina.... hmmm!
    Barteljoris heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    119

Thumbs up Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Eva (uitstekend)

Bijbelse verleiding

In het kader van mijn work – life balance management, was ik deze week toe aan wat sexual spamming. Bij mijn favoriete huis aangekomen nam ik plaats op de bank en kreeg een drankje aangereikt door de charmante Chantal. Het was druk en er waren dan ook niet veel dames in de zitkamer. Ik vroeg gastheer Peter wie er nog allemaal bezet waren en hij zette zich aan een opsomming. Ergens in de rij namen viel de naam Eva... Ik herinnerde mij haar van een tijdje terug, toen zij zich een keer aan mij had voorgesteld. Een meid met een lieve uitstraling, die rustig en zelfverzekerd overkomt, zo herinnerde ik mij. Gezegend met een zeer ondeugende oogopslag en gekleed in een zwart netjurkje waar twee mooie benen onderuit staken. Ze had een geweldige présence bij het voorstellen en een ingehouden, onuitgesproken sensualiteit. Heel spannend vond ik haar en de keuze was dan ook snel gemaakt . Ik bereide mij voor op een heerlijk uurtje escapisme met deze mysterieuze vrouw met Bijbelse naam. Peter begon ingehouden te gniffelen alsof hij vermoedde dat ik aan 1 uurtje met Eva niet genoeg zou hebben…

Het duurde nog even voor zij vrij zou komen en ik belande in een prettige conversatie met Peter. Peter is een top gastheer die aandacht heeft voor details en er niet voor terugdeinst feedback te vragen als hij denk dat iets wellicht nog beter geregeld kan worden. We spiegelden onze beider management ervaring aan een recente casus en zonder verder in details te treden: je hebt het prima aangepakt Peter ! Ik buig voor je vakmanschap, je mag bij het bedrijf waar ik werk zo een gastcollege klantgerichtheid geven want daar zitten nog veel managers die er te weinig van begrepen hebben! Op een gegeven moment kwam mijn Bijbelse verlokking de huiskamer binnenzetten . Charmante lach om de mond en zichtbaar in haar element. Ze keek me lekker ondeugend aan en ik nam haar heerlijke lijf eens goed in me op. Puur natuur deze dame en ik was benieuwd wat er onder dat zwarte jurkje vandaan zou komen. We liepen de trap op naar boven, halverwege draaide ze zich even om en nam mij goed in zich op. Ze knikte goedkeurend (oef!) en vervolgde haar tred .

Op de kamer aangekomen moest ik denken aan de film ‘The Devil’s Advocate’. Daarin zit een beroemde scène waarin Al Pacino betoogt dat de Duivel de laatste humanist op aarde is (“I’m a fan of man!”) en God slechts een sadist die je blootstelt aan verleidingen maar je vervolgens verbiedt ervan te genieten. En hier was ik dan, met de kuise Eva die ik eventjes van Adam had losgeweekt en dus helemaal voor mezelf had. Een stukje paradijs op aarde, dacht ik zo . Het duiveltje op mijn schouder fluisterde dat ik voor deze onweerstaanbare verleiding zeker zou zwichten, het enige dat nog miste was een blozend appeltje om in te bijten . Ik schudde gauw het laatste vijgenblad van me af en stelde voor ons op te frissen. We verplaatsten ons naar de paradijselijke waterval aan het einde van de gang. Het jurkje ging in een vloeiende beweging uit en er verscheen een heerlijk fris en slank lijf. Onder de waterval begon ze me lekker in te zepen en grondig te boenen. Ik merkte direct dat zij bedreven is in plagen. Eva keek me indringend aan en we begonnen lekker te zoenen. Wooow dat kan zij goed zeg, mijn mannelijkheid kwam fier overeind staan en ik was direct met al mijn aandacht bij haar .

Eenmaal terug op de kamer vertelde ik Eva dat ik me haar herinnerde uit een grijs verleden bij een ander privé-huis. Ik had haar daar af en toe gezien maar nooit gekozen. Daarbij liet ik me ontvallen dat dat waarschijnlijk een vergissing van mij was geweest. Ze keek me ontwapenend aan en zei: “Helemaal niet, we waren er gewoon nog niet aan toe elkaar te ontmoeten. Hier zijn we dan.” Tegen zoveel diepzinnigheid kon ik niet op . We vleiden ons op bed, begonnen diep te zoenen en ik vergat even het woelen der gehele wereld. Eva houdt erg van seks en dat merk je direct. Plagend werkte ze zich via mijn tepels naar beneden, naar ergens onder aan mijn buik. Daar aangekomen stortte de maagdelijke oervrouw zich in allerlei onkuise handelingen. Zij bleek een ware fellatio virtuoos . Zij zoende me, likte me, zoog me, beet me, sloeg me tegen haar uitgestoken tong en wreef me langs haar lippen. Het bloed stroomde naar beneden en ik voelde me licht in mijn hoofd worden… Ze krabbelde ondertussen met haar nagels zachtjes langs het oppervlak van mijn ballen en mijn erectie. Af en toe maakte ze een uitstapje naar het gebied net onder de balzak. Beslist een g-spot bij mij en dat kon ze merken! Mijn rendez-vous met Eva in het paradijs beloofde een geslaagde date te worden. Move over Adam ! Speels en creatief stuwde ze me op tot grote hoogte. Ze wist goed raad met mijn volle lengte en nam me een aantal keer zo diep in haar mond dat ik het wel kon uitschreeuwen. Als een ware Dyson ging ze te werk, ongelooflijk lekker !

Ik was overtuigd geraakt van haar kwaliteiten en besloot te verlengen tot een dubbeluur wat snel en kordaat door Eva en Peter werd geregeld. Ik draaide haar op haar rug, nam beide borsten in mijn handen en drukte ze zachtjes tegen elkaar aan. Daar begon ik wellustig haar tepels te zoenen. Haar borsten zijn zo lekker dat ik mezelf er helemaal in verloor en ze om de beurt bijna volledig in mijn mond nam. Ik beet haar zachtjes, keek haar lekker strak aan en trok met mijn tanden aan haar tepels. Dat leverde zichtbaar genot op bij Eva en er verscheen een blosje op haar wangen . Ik daalde naar beneden om van haar verboden vrucht te proeven. Verboden vruchten zijn meestal het zoetst, zo ook deze keer. Ze genoot met volle teugen van mijn orale traktatie, het blosje werd een blos en ze kwam me helpen met een handje dat driftig over het juiste plekje wreef .

Na een heerlijk zoen intermezzo kroop ze bovenop mij waar ze afwisselend snel, langzaam, hard, zacht, diep en ondiep over mij heen schoof. Ze neukte de sterren van de hemel en ik was onder de indruk van haar choreografie . Stijlvol als een tango en met minstens dezelfde passie zal ik maar zeggen. We schakelden soepeltjes over op missionaris toen ik vroeg: “Weet je wat voor tijd het is?” Eva begon de klok te lezen en wilde mij de tijd noemen toen ik mijn gedachtegang vervolgde. “Het is tijd om klaar te komen, doe je mee?” Die woorden hadden hun effect, er verscheen spontaan weer een blos op haar gezicht en ik zag een sterke concentratie in haar ogen opkomen. Ze sloot zich een beetje van me af en reageerde eventjes niet meer op mijn impulsen. Ze was lekker op zichzelf gericht en gelijk had ze ! Ik stootte ondertussen onverstoorbaar door en wisselde het metrum voortdurend af. De seksferomonen vlogen over en weer en voedden onze lust en we zoenden of ons leven er vanaf hing. De concentratie op Eva’s mooie gezicht als ze geniet vind ik heel opwindend om te zien en ik kwam dan ook met vuurwerk klaar. Lekkâh !

Eva ging even naar beneden om een drankje te halen en bij terugkomst begonnen we gezellig te kletsen. Zij nuttigde wat energietabletjes met druivensuiker om haar energieniveau weer op peil te brengen. De sfeer was paradijselijk: zwoel, loom en relaxed. Tijdens het praten vonden ineens onze ogen elkaar weer en we waren op hetzelfde moment even helemaal stil. Vervolgens gingen we weer hartstochtelijk zoenen. Ik kan niet beschrijven hoe lekker dat was. Ga het beleven ! Eva streelde mij tot ik weer keihard was geworden en ik viel opnieuw aan op haar lekkere borsten waarbij zij zichzelf driftig vingerde en het even niet meer had. Mijn paradijs bloempje snakte naar adem en dat mooie blosje verscheen weer op haar toet. Zoals de rode roos hoort bij de PVDA, het stokbrood bij Frankrijk, zoals het strand hoort bij de zee, zo horen blosjes bij de wangen van Eva. Hoe charmant...

Mijn voorstel tot standje 69 werd met een kort vreugdekreetje onthaald en er volgde een ongelooflijk lekkere orale verwenning. Eva schuurde zichzelf langs mijn tong en moest af en toe even stoppen om haar genot de ruimte te geven. Op een gegeven moment draaide ze zich naar me toe en begon weer vol overgave te zoenen. Het was zo lekker dat ik er bijna in bleef . Zij ging bovenop mij zitten en gebruikte ditmaal de aan de muur bevestigde hangteugels om zich te balanceren terwijl ze vanuit verschillende standen en hoeken mij bereed als een volleerd rodeo rijdster: alleen de cowboy hoed ontbrak nog. Yihaaaa ! Toen besloot ik dat het speelkwartier voorbij was en dat de tijd was gekomen om serieus te worden. We schakelden over op missionaris en de romantiek ging overboord. De rollen waren nu omgekeerd en de stier wilde zich even uitleven op zijn rodeo rijdster. Hard, diep en meedogenloos nam ik haar op de rand van het bed. Ik ging helemaal los en stootte zo hard dat we het halve bed door gleden. Eva snakte naar adem en kon zich niet langer bedwingen. Vlak voor mijn orgasme losbarstte, vroeg ik om een speelse pijpbeurt en ook die heb ik mogen ontvangen. Even voor tijd kreeg oervrouw Eva voor de tweede maal loon naar werken en kwam ik uit mijn tenen klaar. Ik was helemaal gesloopt en klaar voor de demontage. Wat een top vrouw is dit. Ik ben overtuigd: Adam was Gods vingeroefening voor hij aan zijn meesterwerk Eva begon…

Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Leeftijd
    43

Actieve recensies
    14

Standaard Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Eva (uitstekend)

Na een wat langere tijd DS weer bezocht. Gastheer Peter was nog zoals altijd even behulpzaam en gezellig , het was al redelijk druk ook met meisjes en ik zag een aantal nieuwe meisjes de revue passeren.
    Aanvankelijk had ik 1 uur een trio geregeld met Cindy en Cleo.
    Toen ik dit trio ging afrekenen bij Peter zag ik haar in de huiskamer zitten Eva.....
    Bij mijn laaste bezoekje aan DS zag ik haar al vluchtig en toen maakte zij al iets in mijn los dat ik dacht die hou ik even in mijn achterhoofd voor in de toekomst
    Wist toen nog niet dat zij Eva was.
    Even gevraagd aan Peter en jawel dat leuke meisje is Eva
    Mede geholpen door bovenstaande recensies aarzelde ik geen seconde en zei tegen Peter lachend : wat kan mij het schelen , doe na mijn trio nog maar een uurtje Eva !!!!
    Eva kwam lachend naar mij toe en vroeg mij nadrukelijk om tijdens mijn trio iets over te houden voor haar Ok Eva ik zal mij best doen.....
    Het was echter niet moeilijk om energie over te houden voor haar want ze geeft je wel energie !!
    Voor het wassen vloog ze mij al om mijn nek, wat een leuke spontane meid is dat zeg. Eva is een super vrolijk meisje , behoorlijke giechelkont en straal echt uit dat zij het ook erg leuk en lekker vind allemaal.
    Natuurlijk had dit een erg positief effect op mij en is er een behoorlijk heftige vrijpartij losgebarsten.
    De manier hoe zij reageerde op mijn orale handelingen zal ik niet snel meer vergeten, zo intens, puur , echt....
    De mensen die mij kennen weten dat ik voornamelijk op donkere/getinte meisjes val , en dan verschijnt opeens Eva ten tonele.....
    Dat Eva ook meteen in mijn DS top 5 staat zegt genoeg denk ik.
    Eva bedankt voor het geweldige uur , je bent een toppertje en een schatje!!
    Voor herhaling vatbaar dus !!
    Groetjes,
    Jeroen.

Leeftijd
    50

Actieve recensies
    119

Thumbs up Re: Den Haag, (Tijdelijk adres) Bilderdijkstraat 106, Diane's Secret, Eva (uitstekend

Afgelopen zaterdag samen met wandelcollega Frankkinky naar de Hofstad gereden, in de middag wist hij nog niet of hij mee zou gaan, maar de man is over te halen met een hap lucht
    Kamer had ik al besproken en zoals altijd de adviezen van Peter opgevolgt en Eva meegevraagd.
    Flesje champagne mee en de avond kon niet meer stuk lijkt me.
    Vroeg Eva om een lekkere erotische massage en ja dat kan ze. Snel omdraaien want ik werd al erg opgewonden van deze handelingen echter Eva wist van geen ophouden. Heel bijzonder was de "champagne blow job" : een slok koude champagne en dan tergend langzaam met haar mond om de eikel heen haar orale kwaliteiten te laten voelen, pfffffffffffff die tinteling, dacht dat ik gek werd. Zoenen kan ze als geen ander, met veel gevoel en passie.
    Even rustig afkoelen in het bubbelbad dacht ik, maar nee Eva trok wederom ten aanval en voor ik het wist lag ik weer op bed en Eva vertoonde haar kunsten weer en ikke ook

Eva is een zeer spontane, goedlachse jonge dame, die weet waar ze mee bezig is, lang donkerbruin haar, een lief guitig gezicht, een goed gebit en een jeugdig lichaam met passende borsten.
    Een jonge dame die geboren is om ons te verwennen, waarbij haar orale kwaliteiten geprezen dienen te worden.

Het prachtige verhaal van collega Extince verwoord exact hoe Eva is en doet.
    Een klasse jonge meid die je gewoon een keer op de kamer meegemaakt moet hebben.

Tot een volgende keer
    yankee heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door fanoti; 24-11-06 om 21:04

Actieve recensies
    38

Standaard Re: Den Haag, (Tijdelijk adres) Bilderdijkstraat 106, Diane's Secret, Eva (uitstekend

Mijn bezoek aan het nieuwe stekje van het door brand getroffen Diane’s Secret heb ik in de advertorial al beschreven:
    http://www.hookers.nl/showthread.php?t=67002
    De kern van mijn verhaal was: komt dat zien en grijp je kans! Een super luxueuze club omgeving voor de oude Diane’s prijs….

Al vóór mijn vertrek richting Den Haag was ik in uiterste verwarring: er was een ongekende overdaad aan heerlijke jongedames, allemaal op hun manier de absolute top! Hieruit kon ik echt geen keuze meer maken…
    Dus heb ik gebeld en afgesproken met een meisje dat ik nog niet gezien had.
    Het werd Eva, die uit de recensies naar voren kwam als iemand waar ik me goed mee zou kunnen vermaken ;-).

Ze was benieuwd naar haar blind date en kwam zich vrolijk voorstellen. Leuk koppie, open oogopslag, slank figuur in een sexy doorkijk-outfit, ook met een leuke babbel: we voelden ons meteen op ons gemak bij elkaar.
    We kregen de keuze uit verschillende superdeluxe kamers, en bleven hangen in een gigantische zaal waar je rustig ook met tien man (m/v dan wel!) een lange avond zou kunnen doorbrengen.
    Nog even wat uitzoeken met de airco (“Brendaaa!!!”), en we konden aan de slag!

Eva is een opgewekt type, heeft plezier in haar werk, en ze genoot duidelijk van mijn relekste verwennerijtjes. Ze is openhartig en recht door zee, dat maakt een gesprek en daarmee de persoon voor mij altijd veel interessanter. Even later merkte ik ook hoe ze van de sex genoot, met een actieve houding en veel eigen inbreng. Ze heeft het heerlijk en subtiel verwennen prima onder de knie en wist in alle standjes uitstekend mee te spelen. Zelfs de standjes waar de meeste dames zich passief aan onderwerpen wist ze toch nog actief flink lekkerder te maken, dat kwam heel enthousiast over, en was ook gewoon heel erg lekker!
    Wat ik daarmee bedoel? Dat moet je toch echt even zelf gaan ervaren ;-)!
    De andere recensies hebben het al goed beschreven: Eva is een prettige, onbevangen, enthousiaste meid, en voor haar leeftijd al erg geraffineerd en volwassen. In vaktermen: zowel een prima GND als GFE!

Na een heerlijk hoogtepunt besloten we nog even lekker in het doorstroombad te duiken, dat op deze kamer altijd klaar staat. Toen Brenda de kamer op kwam met de handdoeken moest ze even zoeken waar we waren, zo groot is deze zaal!

Na dit heerlijke uurtje heb ik nog een drankje genomen en wat met Diane en Joop gekletst, de sfeer was erg goed, vooral toen de meisjes ook wat los kwamen en langzaam de ruimte in bezit begonnen te nemen. Met natuurlijk veel aandacht voor de paal op het podium!

Het was een prima start voor mijn spannende ontdekkingstocht door de vele fantastische kamers in deze prachtige club, de komende maanden!

Pokey

PS. Nog een belangrijke tip: waar er felle rode ledjes in de vloer zitten zijn op- of afstapjes!
    Pokey heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    119

Thumbs up Re: Den Haag, (Tijdelijk adres) Bilderdijkstraat 106, Diane's Secret, Eva (uitstekend)

Sterrenstof

Deze week was ik in Den Haag voor mijn werk en besloot na afloop mijn accu op te laden bij de energiecentrale () van Diane’s Secret. Op de nieuwe locatie in het centrum kwam ik binnen in een prachtige ruimte met ruime bar. De sfeer was top en iedereen had de geest er een succes van te maken in het fraaie Mayfair. Een ruime selectie dames kwam zich aan mij voorstellen. Alsof ik de oppervlakkige maar begerenswaardige vrijgezel Joey uit Friends was, wilde de ene na de andere mooie dame mij ontmoeten. "How you doin' ?" Ik besloot me met Eva terug te trekken. Zij was nog even bezig iemand anders gelukkig te maken () en ondertussen had ik een leuk gesprek met gastvrouw Brenda. Zij had een stevige hand in het continuïteitsplan van Diane’s Secret na de brand. Brenda was zeer enthousiast, vol spirit en een duidelijke motor achter de goede sfeer. Vereerd was ik door een rondleiding van het schitterende complex door gastheer Peter. Hij liet me alle kamers zien, de een nog mooier dan de ander. Wie van sfeer en ambiance houdt, is hier helemaal op zijn plek. De kamers zijn stijlvol, ruim en van alle gemakken voorzien. Kamer 7 trok in het bijzonder mijn aandacht, omdat er een zekere intimiteit van uit ging. Naast de dame had ik nu ook mijn kamer gekozen.

Toen Eva vrij was, kwam ze lachend naar me toe en nam me mee naar de kamer. We doken direct het lonkende bad in. We keken elkaar aan, zagen de zin in elkaars ogen en betastten voorzichtig elkaars lippen. Er was sprake van een heerlijke spanningsopbouw, waarbij we steeds heftiger en hartstochtelijker gingen zoenen. Wooow ze had er echt zin in en dat was te merken. Net of met het niveau van de kamers de passie evenredig was gestegen . Ze begon me in het bad stijlvol, sensueel en diep oraal te verwennen, terwijl haar vingers mijn intieme plekjes beroerden. Daarbij had ze mijn volle aandacht en waardering. Om haar met huid en haar te kunnen verslinden, besloot ik haar even op smaak te brengen . Ik legde haar tegen de schuin aflopende wand van het bad aan, zoende en likte haar heerlijke borsten en keek haar diep in de ogen. Haar tepels werden hard en kwamen flink naar voren zetten als kleine erecties. Ik beet erin als waren het worteltjes. Eva begon zichzelf te stimuleren, de appel blosjes verschenen op haar wangen en ze raakte zeer opgewonden.

Ik begeleide haar naar het bed en daar aangekomen zette Eva haar orale kunsten voort, op de haar bekende wijze: gebruik makend van handen, lippen, tong en verhemelte. Onder dit orale geweld groeide de kleine Extince boven zichzelf uit. Als een bodybuilder on steroids. Dikke aders voedden de zwelling die werd opgestuwd onder Eva’s supervisie. Ze ging over op deep throat en liet zien hierin niet voor duivelskunstenaar Lia onder te doen . Speels en vasthoudend tot de onvermijdelijke keelreflex er een eind aan maakte. Ze toonde zich een doorzetter en verlegde met mij haar grenzen tot de reflex uiteindelijk uitbleef. De sensatie is onbeschrijflijk. Dit moest beloond worden met een heerlijk zoenintermezzo waarbij ze mijn niet geringe passie onderging.

Ik draaide haar op haar rug, nam haar borsten onder handen en kwam uit bij haar ronkende vrouwelijkheid. Eva spinde als een katachtige in bronstijd. Ik gebruikte mijn tong als plaaggeest en likte haar met lange halen om het beroemde plekje heen, tergend langzaam en steeds dichterbij tot ze het bijna niet meer hield. Ze deed haar handje erbij en begon zich vaardig te stimuleren. Zoals alleen een vrouw dat kan. Ik likte eromheen en genoot van het schouwspel dat zich voor mijn ogen voltrok. Een vrouw die zichzelf onder aansturing van een man bevredigt. Dat is wat je noemt aanschouwelijk onderwijs en ik heb wat nieuwe bewegingen en trucjes geleerd . Ik ging terug naar haar borsten en beet in haar tepels. Eva was nu op het randje van klaarkomen en ik zag haar zweven in het schemergebied tussen orgastische extase en wellustige werkelijkheid: welcome to the twilight zone . Zeer opwindend om haar zo te zien: als een brok gestolde lust. Een sexy tijgerin die wachtte door mij besprongen te worden.

Zij kwam eigener initiatief op mij zitten: iets dat we beiden het lekkerste standje vinden. Een vrouw te zien genieten is voor mij ongeveer het mooiste wat er is. “Ga voor je eigen genot, vergeet mij en denk alleen aan jezelf.”, zei ik haar. Woorden die aan de mooie Eva wel besteed waren. Ze ging los en begon te stralen en warmte te geven als de zon. Als zij zo geniet, dan doet ze iets met me . Zij maakt op een krachtige manier verbinding tussen haar binnenkant en buitenkant, resulterend in een mooie zelfexpressie. Als een perpetuum mobile heeft ze me drie kwartier non stop bereden, waarbij ze af en toe in het luchtledige greep om de hangteugels na te bootsen van de beroemde kamer 2. Een mooie non verbale kwinkslag naar het verleden . Ik ben niet eerder zo geil en begerig bereden als deze keer door Eva en tweemaal beleefde ze een hoogtepunt. Onverstoorbaar ging ze op zoek naar haar derde. Ik stelde mijn orgasme uit om lekker lang hard te blijven. Ze had kippenvel over haar hele lijf en bereed me tot ik pijn had in mijn schaambeen .

Op verzoek van Eva lasten we een korte pitstop in die gebruikt werd om haar favoriete dieet klaar te zetten: Dextro snoepjes en wat slokjes bier. En bij een potje bier hoort een goed gesprek . Wat ik in Eva waardeer, is dat ze, hoewel ze voor haar jonge leeftijd al best een bewogen leven achter de rug heeft, heel positief is, goedlachs, openhartig en -belangrijk- in staat tot zelfreflectie. Zij heeft, net als ik, ‘lust for life’. Vervolgens begonnen we aan de lekkerste zoenpartij uit mijn wandelloopbaan. Een goddelijke streling van haar tong. Als mensen zo comfortabel met elkaar zijn dan gebeurt er iets. Doen wat je impuls je ingeeft, heerlijk. Hoe ik verder in het leven sta laat ik hier in het midden, maar in bed is pragmatisme mijn ideologie en instinct mijn religie . Eva liet zich gaan en zoende alsof ze dronken was van begeerte. Zij kroop weer bovenop me en begon me hard te berijden. Diep schoof ze over mij heen en hield stil, draaide met haar heupen en kronkelde als een slang. Ik kon mijn orgasme niet langer uitstellen en draaide ons naar missionaris. Uit de speakers op de kamer klonk inmiddels zweverige Zen-achtige muziek. Hoe toepasselijk. Tegen die achtergrond vond de grote versmelting plaats. Onze ledematen smolten voor onze ogen als vanille ijs in de zomerzon. Dit was spirituele seks die ik tot diep in mijn buik voelde. Tijd, ruimte en plaats vloeiden samen tot een nieuwe kosmische dimensie. We zweefden langs de hemellichamen en ik zag een twinkeling van sterrenstof in haar ogen. Virtual insanity . Alle negatieve gedachten werden uit mijn bewustzijn weggefilterd, de trance zwelde aan en mijn orgasme kwam uit mijn tenen. Ik viel in een heerlijk verdovende leegte.

We gingen naar het mooie bad om ons even op te frissen. Denk niet dat we rust namen, het spel was nog maar net begonnen en Eva begon mij weer oraal te plezieren. Een sterke begeerte nam direct weer bezit van mij. Snel haastten we ons naar het bed. Daar begonnen we aan de laatste geestverruimende rit, na weer een formidabele zoenpartij en een zwoel maar glibberig () standje 69. Eva besteeg mij voor de derde maal en na een tijdje snakte de kleine Extince wat naar adem. Na een intervalduur training van 9 kwartier non stop hard te zijn geweest, vertoonde de kleine atleet vermoeidheidverschijnselen . Dames opgelet, het tijdens een sessie laten afweten van onze beste vriend hoeft op geen enkele wijze een teken van desinteresse of verveling van de gast te zijn. Laat er je bui of ego niet door beïnvloeden. Mijn roes was nog sterk aanwezig en ik wilde zeker doorgaan met de heerlijke Eva. Maar mensen zijn geen robots en het lichaam is een vernuftig systeem van in elkaar grijpende biologische mechanismen waar je niet altijd vat op hebt. Gelukkig had Eva geen uitleg nodig, begreep ze het direct en had een creatieve oplossing . Gelijk een aflevering van de serie ER zette zij zich aan het reanimeren van mijn kleine vriend en begon met mond op mond beademing. Ok everyone stand clear please! Checking vital signs… De kleine Extince was ontroerd door zoveel levensreddende actie van de mooie en lieve ‘doctor Eve’ en kwam trots overeind staan .

Ze zette zich aan een orale bevrediging die de apotheose zou vormen van ons geile spel. Ze likte mij overal en dan bedoel ik overal . Het was zeer heftig. Deze fellatio situatie was heel intiem en voor mij bovendien een nieuwe ervaring. Als iemand in staat is mij m’n seksuele grenzen te laten verkennen en eventueel te verleggen, dan is het Eva. Ik zou zo gauw niets kunnen bedenken wat ik met haar niet zou willen beleven. Ondertussen onderging mijn mannelijkheid de romige dip van haar mond. Een warme gloed trok over mijn lichaam en mijn orgasmeschreeuw was te horen in alle kamers op de gang. En zo is de storm in mij gaan liggen… Seks met Eva is onovertroffen. Bewogen. Haar passie en beleving voelde ik tot in mijn botten. The real thing. Zij is groot geworden door zichzelf te blijven. Drie uur lang keek ik in twee twinkelende ogen vol energie en de sessie trok zich aan mij voorbij als een heftige trip zonder drugs. A healthy, natural high .
    Extince heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Actieve recensies
    1

Thumbs up Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Eva (uitstekend)

Vandaag Eva meegemaakt.
    na alle lovende kritieken op de damen een opmerking.
    ze zijn allemaal waar.

Ik hou de details voor mezelf maar het uur was een genot!
    joe-1962 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    7

Standaard Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Eva (uitstekend)

Eva is terug, heren: Den Haag is weer een stukje vrolijker!! Over slaapkamervertier zal ik niet zo bloemrijk vertellen als Frankkinky en Extince dat kunnen, hun ervaringen worden gelukkig ook door anderen beleefd. Eva, iedere keer wanneer ik je zie, en soms ook op de kamer mag genieten: je bent een heerlijke persoonlijkheid en als ik denk aan iemand die sex-plezier op een hoger niveau heeft gezet dan denk ik ook en zeker aan jou. Bedankt dat ik daar af en toe bij mag zijn. Yours Pianoman.
    pianoman heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    133

Smile Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Eva (uitstekend)

Het leek wel een aflevering van Mash, ik met hotlips aan de gang, en daarna als een zwaargewonde uitgeteld op bed, wat een heerlijk WIJF!, sorry dat ik dit woord gebruik, maar EVA vreet je op en zuigt je leeg als een sexuele vampier

Ik weet niet meer wat ik heb meegemaakt, zo intens geil en wild was het, het was GEWELDIG!

ik was blij dat ik beneden meerdere frisdrankjes kreeg om af te koelen, trouwens het was behoorlijk druk, de loop zit er bij Stout echt in en dat is ook logisch met zo'n huis en zulke fantastische meiden!

Eva wil ik vaker bezoeken, maar wet niet of mijn oude hart daar tegen kan...

Leeftijd
    43

Actieve recensies
    14

Standaard Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Eva (uitstekend)

Dit keer goed/voldoende en niet uitstekend voor Eva.
    Ik had vorig jaar een top halfuurtje met haar en met alle uitstekende vorige recensies in mijn achterhoofd , vond ik het nu een klein beetje minder helaas.
    Ik kwam eigenlijk voor een ander meisje maar die was helaas ziek geworden.
    Toen kwam Eva binnen net na openingstijd en toen voor haar gekozen. Ze moest dus meteen aan de bak mischien lag het daaraan
    Wat ik miste ten opzichte van de eerste keer ? Het vol overgave en langdurig zoenen. Ze gebruikte wel haar tong maar geen contact met de lippen , en erg kort.
    Ze zei wel dat ze last van haar kaak/kies had, heb daar dus wel alle begrip voor maar voor mijn ervaring was het deze dag gewoon minder dan wat ik ervan had verwacht.Ik vond haar ook wat onrustig overkomen , wat ik ook niet van haar ben gewend, dus mischien had ze gewoon een mindere dag. Voor de rest prima sex hoor!!!! Ze gebruikte nog een speeltje wat ik niet kende en wil haar hiervoor hartelijk danken voor de tip !!! Ik ben er ook meteen 1 gaan halen in de sexshop aan de overkant !
    Al met al dus best wel een pretitig uurtje maar niet helemaal uit mijn dak gegaan. Volgende keer beter !!
    schuurbeest heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    133

nou ik heb even alle moed bij elkaar moeten rapen om laatst Eva voor een 2e keer te bezoeken. Ditmaal voldoende eieren gegeten, en energydrankjes ingenomen, de nodige fitnessoefeningen en goed geslapen. Want Eva is een sexueel beest.

Ditmaal was het weer fantastisch! Wat kan die griet sexen, ik werd zowat weer leeg gezogen, en een deel van de kamasutra kwam voorbij en ook mijn tong was ik bijna kwijt

Je weet na 30 minuten niet meer waar je bent en of je nog levend van de kamer afkomt, wat een geil wijf!! sorry hoor , maar ik word weer geil en ook moe als ik er aan terug denk. Ik neem nu even een EVA pauze en ga even de nieuwe dames die ik nog niet ken rustig mee kennismaken.
    Zandpadprins heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    5

Smile Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Eva (uitstekend)

Voor het eerst bij Stout geweest, en voor het eerst bij Eva.... maar niet voor het laatst :-) Ze is heel enthousiast, maar niet opdringerig. Heb heerlijk van haar slanke lichaam mogen genieten. Pijpen doet ze ook erg lekker, en kijkt je daar lekker bij aan. zeker voor herhaling vatbaar !
    iwan.the.terrible heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    63

Ik heb Eva bezocht en heb er geen spijt van. Dit 24 blonde lieverdje heeft mij naar en op de sterren van de hemel geneukt, gepijpt, gelikt en getrokken. It was my lucky day! Het is toch een zegen als je met zo'n meid op zo'n manier, zulke sex kan hebben.
    Groet en Geniet,
    LD78
    Leandro78 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    21

Zaterdagavond.
    De laatste avond van de "trio actie" van Stout. Die actie was kennelijk een groot succes, want hoewel de advertorial melding had gemaakt van een indrukwekkende lijst aanwezige dames, was er geen enkel meisje in de bar meer aanwezig toen ik binnen kwam. Allemaal druk bezet. Er zaten wel een paar collega wandelaars aan de bar.

Geen "line-up" voor mij dus. Dat gaf niet, want ik had door alle enthousiaste verhalen van de collega wandelaars en de fraaie foto's op de advertorial mijn zinnen al op Eva gezet. Die bleek op dat moment nog bezet. Ik zag haar nog net even over de gang paraderen, met alleen een handdoekje om. Brenda stelde ons even aan elkaar voor. Gelijk afspraak gemaakt. Op het afgesproken tijdstip teruggekeerd en toen nader kennis gemaakt.

Om te beginnen maar eens voor een half uurtje afgesproken. Eva bleek ook in te zijn voor mijn "voorkeur".

Het werd een buitengewoon aangenaam half uurtje. Eva is een hele mooie, lieve en enthousiaste dame die mij een goed gevoel en een GFE wist te geven. Zij heeft duidelijk plezier in haar werk en leek onvermoeibaar.
    Eva zit ook vol levenswijsheden en liet mij weten zich bezig te houden met het bestuderen van de "Tantra".

Na afloop nog even wat na gedronken aan de bar. Daarbij gelijk kennis kunnen maken met Cleo, Jade en Aisha die inmiddels klaar waren.

Eva werkt op maandag en zaterdag. Ik ben zeker van plan om terug te komen, maar weet inmiddels dat het wel praktisch is om van te voren een afspraak met haar te maken.
    Aristoteles O. heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    135

Het blijft een onvoorstelbaar sexy vrouw. Als de bekende klik er is... WOW! Kenners van Eva weten meer dan genoeg. Wat een dynamiek! Ik heb mij uitzonderlijk goed vermaakt met deze dame. Absolute klasse. Een Lief, spontaan, heftig, opwindend, creatief en onvoorstelbaar geil uurtje met haar gehad. Diep respect als je zo kunt seksen zoals zij haar geeft. Pffffff....

Mzzl,
    wimwim
    wimwim heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    7

Ik was zaterdagmiddag in Den Haag, dus ik naar Stout.

Daar met Eva een leuk uur gehad, wat een lekkertje is ze toch!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    7

Ik was zaterdagmiddag in Den Haag dus ik naar Stout.

Daar een leuk uur met Eva gehad ,wat een lekkertje is ze toch!

Zeker voor herhaling vatbaar!
    MERCEDES C heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

Eva had ik al een tijd geleden ontmoet op de Laan en eerlijk is eerlijk ze stond lange tijd niet op mijn ‘to do’ list. Totdat zij mij begon te teasen een paar maanden terug in het voorbij lopen als ik aan de bar zat bij Stout. Ik hield haar in de gaten maar was nog niet overtuigd, ondanks de positieve geluiden en recensies die ik las o.a. van mijn wandelvrienden Extince en Yankee. Later vernam ik ook dat wandelvriend Wimwim getriggerd werd door haar, en ja hoor hij ging enige tijd geleden voor de bijl, en bleek ook een goede ervaring te hebben. Wat weerhield mij dan, was het mijn 6e zintuig ? Geen idee, zaterdagavond was het dan zover, ik was opgebeld door wandelvriend Yankee of ik zin had mee te gaan naar Den Haag en we kwamen nog net in Stout-tijd binnen, echter bijna alle Stoute dames waren op de kamer zodat we langzaam over gingen in de gezellige Mayfair sfeer met mayfairmeisjes maar ook nog enkele Stoute meisjes als Cleo, Aisha, Victoria, Kim en Elizée. De stemming onder de meisjes was baldadig . Elizée probeerde mij te verleiden en we hadden een leuk gesprek. Eva teasde mij opnieuw opzichtig, en ik hapte nog niet. Ira en Lisa uit de Club kwamen mij gedag zeggen en zo ging de tijd langzaam voorbij. We genoten van de aparte striptease-acts van een danseres en meer klanten kwamen binnen. Ik zag Victoria voorbij komen met een klant en was weer verrukt bij het zien van deze elegante dame. Waar had ik zin in, iets nieuws, of iets vertrouwds. Ik kwam er niet uit. Gezellig met Aisha gekletst en ook nog even kort met Cleo en Kim, en zo probeerde ik bij mij zelf een keuze te maken wat niet gemakkelijker werd toen ik een black Russian (vodka met Tia Maria) op had. Eva en Elizée hadden de stoute schoenen aangetrokken en togen op mij af of ik zin had in 2 meisjes, mmm, tja welke man niet, maar het moet financieel natuurlijk wel leuk blijven…. Ik was er nog steeds niet uit en na enige tijd besloot ik zelf maar eens het lef te hebben en toog ik op Eva af die met haar stoute vriendinnen Kim en Cleo zat te kletsen. We gingen naar kamer 3 en daar ging ik het volgende uurtje tegemoet. Ik zal het niet in detail beschrijven dit keer omdat ik eerder begrepen heb van een medewandelaar dat Eva dat liever niet heeft, ik ben het eerlijk gezegd vergeten haar te vragen, maar voor de zekerheid dus niet te veel details.

We doken de grote en diepe warme jacuzzi in en daar kletste we eerst wat over het afgelopen jaar en waarna Eva mij begon te zoenen en al vrij snel overging op een heerlijke pijpbeurt waarbij zijn mijn billen omhoog duwde zodat mijn mannelijkheid boven het water uitkwam. Ik kreeg een zogenaamde Champagne Blowjob, waarbij het een intens gevoel is dat je eerst de koude Champagne uit de mond van de dame over je lul voelt gaan waarna ze hem gelijk stevig en lekker pijpt . Na deze heerlijke sessie, veroverden wij het grote ronde bed waar bij ook mijn tepels de aandacht kregen van Eva, en al snel de pijpbeurt werd vervolgd, een klein speeltje werd erbij gehaald waarmee ik rustig werd verwend in mijn kontgaatje. Daarna volgde nog een stevige neukpartij in 3 standjes, waarna ik al trekkend klaarkwam terwijl Eva mij verwendde met haar tong en tanden .

Al met al een technisch prima date , alleen miste ik de beroemde klik en dat ligt niet aan Eva die erg haar best deed en ook zeer actief is. Ik was ook niet in topvorm, vermoeid en wat alcohol op. Ik weet nu wat de Eva-experience ongeveer in houdt en kan begrijpen dat veel mannen er lovend over zijn. Persoonlijk blijft het voor mij bij deze keer, ondanks de goede uitvoering van de handelingen, voor mij is een bepaalde sfeer en klik heel belangrijk en die kan je nu eenmaal niet met iedereen hebben.
    frankkinky heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    9

Vandaag een heerlijk half uurtje met Eva doorgebracht! Leuke spontane meid die van aanpakken weet!
    Karma071 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    15

Een week of 2 geleden ben ik ook eens richting Den Haag gegaan.
    Ik was nog nooit bij Stout geweest, maar de eerste indruk was erg goed. Erg vriendelijke ontvangst door Brenda en duidelijke uitleg over het hoe-en-wat. Zeer mooie en sjieke uitstraling van de bar, lounge en kamers
    De keuze van de dames was op dat moment groot dus was de keuze niet makkelijk. Uiteindelijk voor Eva gekozen, eerlijk is eerlijk ze heeft een goddelijk lichaam, maar daar is dan ook wel alles mee gezegd. Ik vond het allemaal nogal amateuristisch overkomen, alsof ze niet weet wat een man lekker/leuk vindt.
    Het pijpen was zeer matig, tenminste ik noem 3x likken en een paar centimeters in je mond geen blowjob. Desondanks bleef de jongeheer aardig stijf, maar die gaf er tijdens de girl on top snel de brui aan, toen ze na 4x heen en weer wippen vroeg of ik al gekomen was. Het irritantste was wel, dat ze 4 keer opstond om op haar telefoon te kijken wat de tijd was, nou ik wist het wel, nl de hoogste tijd om te gaan. Ik had voor een uur betaald, mijn achteraf blijkt dat de auto maar een krap een uur heeft stilgestaan.
    Ik vind deze ervaring erg teleurstellend, maar denk wel dat ik nog een keertje terug ga naar Stout voor één van de andere dames.
    BoBo007 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Actieve recensies
    12

Het is alweer zeker 2 maanden geleden dat ik in Stout kwam zonder afspraak. Dat doe ik niet vaak, want ik heb zo mijn favorieten en speel graag op zeker..
    Maar deze keer kwam Eva voorbij en het moest dus wel mijn lucky day zijn.
    Pretoogjes en een heerlijk jong lichaam..

Nog voor we de kwamrdeur achetr ons hadden dicht getrokken waren we al wild aan het zoenen. En dat doet ze heerlijk, vooral als ze redelijk snel afzakt naar beneden waarbij ze vaardig mij van overbodige kledingstukken ontdeed.

Niet veel later lagen we op een van die heerlijke mayfair bedden en pijpte eva me zeer vaardig zonder condoom. Zo is het toch het lekkerst, laten we eerlijk wezen.. Eva is een topper op dat gebied durf ik wel te stellen.
    Ze oogt jong, maar in bed is ze o zo ervaren dat ik me weer helemaal een jonge puber voelde

De sex met Eva ben ik nog niet vergeten en misschien wordt het tijd om binnenkort maar weer eens wat herinneringen op te halen
    the_saint heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    0

Gisteravond een afspraak gemaakt met Eva bij Stout. Het was voor mij de 1e keer dat ik bij Stout kwam.
    Leuk ontvangen door Brenda die mij alles keurig uitgelegd heeft.
    Hierna met Eva naar de kamer gegaan en in bad gegaan.
    Wat een heerlijke meid is dat, ze zoent heerlijk en pijpt vol overgave.
    Nadat we elkaar goed verkend hadden zijn we op het bed belandt en hebben hier een heerlijke tijd doorgebracht, wat een kanjer is zij.
    Voor dat ik het wist was het uur voorbij en heb ik nog wat nagepraat aan de bar met Brenda en ben hierna voldaan naar huis gegaan.

xxx is offline Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    39

Actieve recensies
    3

Paar dagen geleden bij Stout langs geweest. Was uberhaupt mijn eerste keer in Den Haag, maar ik begrijp heel goed waarom de collega wandelaars zo enthousiast zijn: mooie club, ruime kamers en ook onderhoudend gezelschap.

Keuze viel op Eva, was wel getriggerd door de omschrijving en foto's op de website. Eva is een zeer spontane en drukke dame, die met enorm veel inzet en passie haar werk doet. Zeer slank, cup maar is geen B-C maar wel echt. Mooi figuur met bijbehorend setje.

Na lekker rustig opwarmen in het bad ging het al snel in een hogere versnelling: ze gaf aan dat ze erg geil was en ik geloofde het ook nog. Wat een demonstratie daarvan toen we op bed doken. Nooit iemand meegemaakt die zo'n pijpbeurt gaf. Zeker een half uur, afgewisseld door lekker zoenen en vooral heel fanatiek.

Uur was te snel om, maar ik ga zeker eens op herhaling!

xxx
    xxx heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    50

Actieve recensies
    90

Eva is weer te bewonderen bij Diane's Secret

pozdravy, Jack

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Regels voor berichten