Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Eva (uitstekend)
Bijbelse verleiding
In het kader van mijn work – life balance management, was ik deze week toe aan wat sexual spamming. Bij mijn favoriete huis aangekomen nam ik plaats op de bank en kreeg een drankje aangereikt door de charmante Chantal. Het was druk en er waren dan ook niet veel dames in de zitkamer. Ik vroeg gastheer Peter wie er nog allemaal bezet waren en hij zette zich aan een opsomming. Ergens in de rij namen viel de naam Eva... Ik herinnerde mij haar van een tijdje terug, toen zij zich een keer aan mij had voorgesteld. Een meid met een lieve uitstraling, die rustig en zelfverzekerd overkomt, zo herinnerde ik mij. Gezegend met een zeer ondeugende oogopslag en gekleed in een zwart netjurkje waar twee mooie benen onderuit staken. Ze had een geweldige présence bij het voorstellen en een ingehouden, onuitgesproken sensualiteit. Heel spannend vond ik haar en de keuze was dan ook snel gemaakt
. Ik bereide mij voor op een heerlijk uurtje escapisme met deze mysterieuze vrouw met Bijbelse naam. Peter begon ingehouden te gniffelen alsof hij vermoedde dat ik aan 1 uurtje met Eva niet genoeg zou hebben… 
Het duurde nog even voor zij vrij zou komen en ik belande in een prettige conversatie met Peter. Peter is een top gastheer die aandacht heeft voor details en er niet voor terugdeinst feedback te vragen als hij denk dat iets wellicht nog beter geregeld kan worden. We spiegelden onze beider management ervaring aan een recente casus en zonder verder in details te treden: je hebt het prima aangepakt Peter
! Ik buig voor je vakmanschap, je mag bij het bedrijf waar ik werk zo een gastcollege klantgerichtheid geven want daar zitten nog veel managers die er te weinig van begrepen hebben! Op een gegeven moment kwam mijn Bijbelse verlokking de huiskamer binnenzetten
. Charmante lach om de mond en zichtbaar in haar element. Ze keek me lekker ondeugend aan en ik nam haar heerlijke lijf eens goed in me op. Puur natuur deze dame en ik was benieuwd wat er onder dat zwarte jurkje vandaan zou komen. We liepen de trap op naar boven, halverwege draaide ze zich even om en nam mij goed in zich op. Ze knikte goedkeurend (oef!) en vervolgde haar tred
.
Op de kamer aangekomen moest ik denken aan de film ‘The Devil’s Advocate’. Daarin zit een beroemde scène waarin Al Pacino betoogt dat de Duivel de laatste humanist op aarde is (“I’m a fan of man!”) en God slechts een sadist die je blootstelt aan verleidingen maar je vervolgens verbiedt ervan te genieten. En hier was ik dan, met de kuise Eva die ik eventjes van Adam had losgeweekt en dus helemaal voor mezelf had. Een stukje paradijs op aarde, dacht ik zo
. Het duiveltje op mijn schouder fluisterde dat ik voor deze onweerstaanbare verleiding zeker zou zwichten, het enige dat nog miste was een blozend appeltje om in te bijten
. Ik schudde gauw het laatste vijgenblad van me af en stelde voor ons op te frissen. We verplaatsten ons naar de paradijselijke waterval aan het einde van de gang. Het jurkje ging in een vloeiende beweging uit en er verscheen een heerlijk fris en slank lijf. Onder de waterval begon ze me lekker in te zepen en grondig te boenen. Ik merkte direct dat zij bedreven is in plagen. Eva keek me indringend aan en we begonnen lekker te zoenen. Wooow dat kan zij goed zeg, mijn mannelijkheid kwam fier overeind staan en ik was direct met al mijn aandacht bij haar
.
Eenmaal terug op de kamer vertelde ik Eva dat ik me haar herinnerde uit een grijs verleden bij een ander privé-huis. Ik had haar daar af en toe gezien maar nooit gekozen. Daarbij liet ik me ontvallen dat dat waarschijnlijk een vergissing van mij was geweest. Ze keek me ontwapenend aan en zei: “Helemaal niet, we waren er gewoon nog niet aan toe elkaar te ontmoeten. Hier zijn we dan.” Tegen zoveel diepzinnigheid kon ik niet op
. We vleiden ons op bed, begonnen diep te zoenen en ik vergat even het woelen der gehele wereld. Eva houdt erg van seks en dat merk je direct. Plagend werkte ze zich via mijn tepels naar beneden, naar ergens onder aan mijn buik. Daar aangekomen stortte de maagdelijke oervrouw zich in allerlei onkuise handelingen. Zij bleek een ware fellatio virtuoos
. Zij zoende me, likte me, zoog me, beet me, sloeg me tegen haar uitgestoken tong en wreef me langs haar lippen. Het bloed stroomde naar beneden en ik voelde me licht in mijn hoofd worden… Ze krabbelde ondertussen met haar nagels zachtjes langs het oppervlak van mijn ballen en mijn erectie. Af en toe maakte ze een uitstapje naar het gebied net onder de balzak. Beslist een g-spot bij mij en dat kon ze merken! Mijn rendez-vous met Eva in het paradijs beloofde een geslaagde date te worden. Move over Adam
! Speels en creatief stuwde ze me op tot grote hoogte. Ze wist goed raad met mijn volle lengte en nam me een aantal keer zo diep in haar mond dat ik het wel kon uitschreeuwen. Als een ware Dyson ging ze te werk, ongelooflijk lekker
!
Ik was overtuigd geraakt van haar kwaliteiten en besloot te verlengen tot een dubbeluur wat snel en kordaat door Eva en Peter werd geregeld. Ik draaide haar op haar rug, nam beide borsten in mijn handen en drukte ze zachtjes tegen elkaar aan. Daar begon ik wellustig haar tepels te zoenen. Haar borsten zijn zo lekker dat ik mezelf er helemaal in verloor en ze om de beurt bijna volledig in mijn mond nam. Ik beet haar zachtjes, keek haar lekker strak aan en trok met mijn tanden aan haar tepels. Dat leverde zichtbaar genot op bij Eva en er verscheen een blosje op haar wangen
. Ik daalde naar beneden om van haar verboden vrucht te proeven. Verboden vruchten zijn meestal het zoetst, zo ook deze keer. Ze genoot met volle teugen van mijn orale traktatie, het blosje werd een blos en ze kwam me helpen met een handje dat driftig over het juiste plekje wreef
.
Na een heerlijk zoen intermezzo kroop ze bovenop mij waar ze afwisselend snel, langzaam, hard, zacht, diep en ondiep over mij heen schoof. Ze neukte de sterren van de hemel en ik was onder de indruk van haar choreografie
. Stijlvol als een tango en met minstens dezelfde passie zal ik maar zeggen. We schakelden soepeltjes over op missionaris toen ik vroeg: “Weet je wat voor tijd het is?” Eva begon de klok te lezen en wilde mij de tijd noemen toen ik mijn gedachtegang vervolgde. “Het is tijd om klaar te komen, doe je mee?” Die woorden hadden hun effect, er verscheen spontaan weer een blos op haar gezicht en ik zag een sterke concentratie in haar ogen opkomen. Ze sloot zich een beetje van me af en reageerde eventjes niet meer op mijn impulsen. Ze was lekker op zichzelf gericht en gelijk had ze
! Ik stootte ondertussen onverstoorbaar door en wisselde het metrum voortdurend af. De seksferomonen vlogen over en weer en voedden onze lust en we zoenden of ons leven er vanaf hing. De concentratie op Eva’s mooie gezicht als ze geniet vind ik heel opwindend om te zien en ik kwam dan ook met vuurwerk klaar. Lekkâh
!
Eva ging even naar beneden om een drankje te halen en bij terugkomst begonnen we gezellig te kletsen. Zij nuttigde wat energietabletjes met druivensuiker om haar energieniveau weer op peil te brengen. De sfeer was paradijselijk: zwoel, loom en relaxed. Tijdens het praten vonden ineens onze ogen elkaar weer en we waren op hetzelfde moment even helemaal stil. Vervolgens gingen we weer hartstochtelijk zoenen. Ik kan niet beschrijven hoe lekker dat was. Ga het beleven
! Eva streelde mij tot ik weer keihard was geworden en ik viel opnieuw aan op haar lekkere borsten waarbij zij zichzelf driftig vingerde en het even niet meer had. Mijn paradijs bloempje snakte naar adem en dat mooie blosje verscheen weer op haar toet. Zoals de rode roos hoort bij de PVDA, het stokbrood bij Frankrijk, zoals het strand hoort bij de zee, zo horen blosjes bij de wangen van Eva. Hoe charmant...
Mijn voorstel tot standje 69 werd met een kort vreugdekreetje onthaald en er volgde een ongelooflijk lekkere orale verwenning. Eva schuurde zichzelf langs mijn tong en moest af en toe even stoppen om haar genot de ruimte te geven. Op een gegeven moment draaide ze zich naar me toe en begon weer vol overgave te zoenen. Het was zo lekker dat ik er bijna in bleef
. Zij ging bovenop mij zitten en gebruikte ditmaal de aan de muur bevestigde hangteugels om zich te balanceren terwijl ze vanuit verschillende standen en hoeken mij bereed als een volleerd rodeo rijdster: alleen de cowboy hoed ontbrak nog. Yihaaaa
! Toen besloot ik dat het speelkwartier voorbij was en dat de tijd was gekomen om serieus te worden. We schakelden over op missionaris en de romantiek ging overboord. De rollen waren nu omgekeerd en de stier wilde zich even uitleven op zijn rodeo rijdster. Hard, diep en meedogenloos nam ik haar op de rand van het bed. Ik ging helemaal los en stootte zo hard dat we het halve bed door gleden. Eva snakte naar adem en kon zich niet langer bedwingen. Vlak voor mijn orgasme losbarstte, vroeg ik om een speelse pijpbeurt en ook die heb ik mogen ontvangen. Even voor tijd kreeg oervrouw Eva voor de tweede maal loon naar werken en kwam ik uit mijn tenen klaar. Ik was helemaal gesloopt en klaar voor de demontage. Wat een top vrouw is dit. Ik ben overtuigd: Adam was Gods vingeroefening voor hij aan zijn meesterwerk Eva begon…
Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.